← Terug naar overzicht
47STEM

Van de Zandschulp maandag op Wimbledon in eerste partij op baan 7

RTL Nieuws|Sport|2 uur geleden

Botic van de Zandschulp komt maandag als eerste Nederlandse tennisser in actie op Wimbledon. De nummer 52 van de wereldranglijst speelt tegen de Amerikaan Aleksandar Kovacevic de eerste partij op baan 7. De wedstrijd begint om 11.00 uur plaatselijke tijd, dus 12.00 uur Nederlandse tijd.

Lees het originele artikel op rtl.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Verhitte discussies

Laatste reacties