← Terug naar overzicht
63STEM

Optimisme na Zwitsers overleg tussen Iran en VS, nu technische gesprekken

NU.nl|Buitenland|5 uur geleden

Iraanse en Amerikaanse onderhandelaars hebben een eerste gespreksronde in Zwitserland afgerond. Beide partijen spreken van vooruitgang. Er komt onder meer een mechanisme om de strijd in Libanon te de-escaleren. Een deel van de onderhandelaars blijft in Zwitserland voor technische gesprekken.

Lees het originele artikel op nu.nl →

1 reactie

RickCrypto2 uur geleden

Mooi dat ze “vooruitgang” roepen, maar dat is meestal gewoon de eerste candle die iedereen bullish maakt voordat er weer een raket of sanctiepakket komt en de risicopremie terug knalt. Als die technische gesprekken echt iets opleveren zie je dat meteen in olie en shipping rates, tot die tijd is dit vooral headline-pump en kan je er net zo goed short op gaan als je van gokken houdt.

Verhitte discussies

Laatste reacties