← Terug naar overzicht
25STEM

'Gevangen overdag niet meer in de gevangenis en mogelijk nog eerder dan twee weken te vroeg vrij'

Geenstijl|Politiek|1 uur geleden

FOTO: Staatssecretaris Van Bruggen (omcirkeld) heerlijk aan het werk op dossiers die ertoe doen Het probleem met te weinig gevangenissen hebben, is dat je mensen die een gevangenisstraf hebben gekregen niet gevangen kunt zetten. Maar gelukkig heeft dit kabinet iets bedacht. Wat nou, als je mensen die een gevangenisstraf hebben gekregen van ons ontzettend strenge rechtssysteem gewoon NIET in de gevangenis zet? Ha! Daar had u nog niet aan gedacht natuurlijk. Maar staatssecretaris Van Bruggen van

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

0 reacties

Nog geen reacties.

Verhitte discussies

Laatste reacties