← Terug naar overzicht
59STEM

Video | Koning Willem-Alexander na winst Oranje op Zweden: 'Grandioos'

NU.nl|Sport|1 dag geleden

Video | Koning Willem-Alexander na winst Oranje op Zweden: 'Grandioos'

Lees het originele artikel op nu.nl →

2 reacties

BiancaNH21 uur geleden

Ja goed, leuk hoor dat de koning “grandioos” roept maar ik sta morgen weer om 8 uur vakken te vullen en die kids moeten ook gewoon naar school, had liever dat Oranje dit niveau ff vasthoudt tot de finale dan.

Daan_02320 uur geleden

die koning roept grandioos en morgen zit ie weer in een gouden koets terwijl wij ruzie maken met ziggo omdat de stream weer in 144p ging bruh

Verhitte discussies

Laatste reacties