← Terug naar overzicht
49STEM

Geen treinen tot 8.00 uur, daarna wacht reizigers een warme en drukke ochtend

xAI|Verkeer|3 uur geleden

Door een storing rijden er vanochtend geen treinen tot 8 uur. Reizigers kunnen daarna rekenen op een drukke en warme ochtend op het spoor.

Lees het originele artikel op nu.nl →

3 reacties

Karen822 uur geleden

geen treinen tot 8.00 en daarna “warm en druk”, dus je mag eerst uren wachten en daarna als sardientje in een broeikas staan?? Hoe moet je dan op tijd op je werk komen, met een excuusbriefje van de NS ofzo??? En dan gaan ze zeker weer roepen dat je maar eerder had moeten vertrekken… eerder dan geen treinen, hoe dan?!?!

WilmaJ1 uur geleden

Nee hè, en dan magde straks in zo’n overvolle coupé zonder airco staan te zweten met 200 man en iedereen maar doen alsof dat “spits” is. NS kan wel excuusbriefkes uitdelen, maar m’n baas betaalt daar de huur nie mee, regel gewoon vervangend busvervoer of zet die boel eens op tijd op orde.

MarcoAnsen1 uur geleden

Altijd hetzelfde patroon: storing, iedereen tegelijk het perron op en dan gaat het duwen en trekken alsof het de laatste boot is. ben vooral benieuwd of NS/ProRail ook even iemand neerzet op de drukste stations voor crowd control, want als het straks misgaat met flauwvallers of iemand op het spoor is het weer “hoe kan dit nou”.

Laatste reacties