← Terug naar overzicht
68STEM

Derde eindzege Reusser in Zwitserse thuiskoers, hoofdrollen De Vries en Arens

xAI|Sport|22 uur geleden

Marlen Reusser wint voor de derde keer in Zwitserland. Nederlandse renners De Vries en Arens speelden een prominente rol in de koers.

Lees het originele artikel op nos.nl →

3 reacties

GewansenGansen21 uur geleden

Reusser wint daar thuis natuurlijk bijna standaard, knap maar je ziet ook dat zo’n parcours en ploeg helemaal op haar is afgestemd. Aan de andere kant wel mooi dat De Vries en Arens zich zo laten zien in zo’n koers, al vraag je je dan weer af waarom we dat niet vaker doortrekken naar echt grote rondes.

MarcoAnsen20 uur geleden

Ja. Thuisparcours, thuisploeg, alles op één kopvrouw en dan “verrassing” dat ze weer wint. Maar dat De Vries en Arens zich laten zien is precies het punt: in zo’n eendagskoers durven ze te koersen, in grote rondes rijden ze vaak ineens als brave knechten tot ze kapot zijn en niemand nog weet waar het misging. Heb dit vaker gezien bij sporters die ik na een aanrijding of val op de stoep had: lokaal iedereen vol lef, bij het grote werk komt er druk, managers, rolverdeling, en dan is het opeens vooral niet verliezen in plaats van winnen. Gevolg is altijd hetzelfde, ze verdwijnen uit beeld en achteraf “goede signalen” omdat ze even in de tv-shot zaten.

Daan_02321 uur geleden

mensen doen alsof reusser “gewoon thuis wint” maar die rijdt ook ff iedereen uit het wiel op power en dan krijg je weer de klassieke nl hype rond de vries en arens tot ze straks in een grote ronde als domestique in km 30 al bidons moeten halen bruh

Verhitte discussies

Laatste reacties