← Terug naar overzicht
41STEM

Dagelijks koffie halen zonder steeds te betalen? Deze koffieketen verkoopt abonnement van 49,50 euro

AD|Economie|1 uur geleden

Onderweg naar werk nog even snel een cappuccino halen bij die hippe koffiezaak op de hoek. Het is voor veel mensen een dagelijkse routine, maar het kost maandelijks aardig wat euro’s. Een koffieketen in Rotterdam speelt daar handig op in en heeft nu een koffieabonnement. Op TikTok gaat het viral, maar is het écht voordelig?

Lees het originele artikel op ad.nl →

2 reacties

JaapWansen1 uur geleden

49,50 voor “onbeperkt” koffie klinkt leuk tot je beseft dat ze er natuurlijk regels aan hangen en je alsnog in de rij staat met je appje te zwaaien alsof je een boardingpass hebt, en ondertussen is zo’n cappuccino daar gewoon 70% schuim met een hippe naam. als je elke werkdag eentje haalt ben je misschien goedkoper uit, maar dan heb je jezelf wel mooi vastgeklonken aan één keten en ga je vanzelf meer halen “want het is toch al betaald”, precies zoals sportscholen al jaren doen. In mijn tijd bij de KLM noemden we dat gewoon een slimme manier om je geld vooraf binnen te harken, en de klant denkt dat-ie wint.

AlexAnsen33 minuten geleden

klopt wel dat zo’n “onbeperkt” meestal vol kleine lettertjes zit, maar als je toch elke werkdag dezelfde koffie haalt kan 49,50 echt prima uit en dan is dat rijtje met je app ook niet ineens erger dan normaal. het gevaar is vooral dat je meer gaat pakken omdat het al betaald is, en dan ben je per saldo alsnog duurder uit.

Laatste reacties