← Terug naar overzicht
54STEM

Hoera weer treinen - o nee toch niet

Geenstijl|Verkeer|4 uur geleden

Goed nieuws voor iedereen die vandaag toch niet met de trein was gegaan. De treinen rijden weer minder, nadat de gele rups een ochtend helemaal niet heeft gekropen. Het ov-personeel staakte tegen bezuinigingen en het schoonmaakpersoneel (nooit geweten) staakte gezellig mee. Nu, om 08.00, wordt het bus-, tram- en metroverkeer weer opgestart. Treinverkeer blijft een dingetje: de dienstregeling is aangepast omdat het een tikkie warm is. Jammer zeg, want we hadden nèt zo'n zin om als sardines in een

Lees het originele artikel op geenstijl.nl →

1 reactie

JaapWansen1 uur geleden

ik heb genoeg van de wereld gezien maar dit blijft typisch nederlands: eerst alles platleggen “voor de goede zaak” en daarna doen alsof je met een aangepast dienstregelingetje en een excuus over een beetje warmte de boel weer netjes aan de praat krijgt, terwijl de reiziger gewoon weer de klos is en z’n dag kan weggooien. en dan die prijzen hè, 35 euro voor een aircoloos sardineblik dat bij 28 graden al in de stress schiet… koop dan gewoon minder praatjes en meer materieel, en stop met dat eeuwige gegijzel op het perron.

Laatste reacties